לשנת 2022 משיקה TM Racing כמה שיפורים חשובים מאוד בכל הדגמים. אלה כוללים עדכונים לשלדה של רוב הדגמים, עדכוני מנוע, עיצוב חדש לחיפויי הפלסטיקה וגרפיקה חדשה, שינויים במערכות הדלק, החשמל ותנוחת רכיבה שדורשת פחות מאמץ מהרוכב. שלדת האלומיניום מהדור האחרון של TM Racing, שתוכננה מחדש בשנת 2018 כדי לשנות את מאפייני הגמישות, תוכננה מחדש לשנת 2022, לטובת תנוחת רכיבה טובה יותר והפחתה המשקל של שלדה לכל הדגמים. כל דגם קיבל שלדה ייעודית הן לסוג המנוע (שתי פעימות או ארבע פעימות) ובמקרים מסוימים, לייעוד הדגם(אנדורו, מוטוקרוס וסופרמוטו). כל השינויים הללו מתוכננים לעבוד יחד בהרמוניה, ולשפר עוד יותר את החבילה המצוינת של אופנועי TM Racing לשנת 2022. עם שפע של חומרים אקזוטיים, בעיבוד שבבי.
בולמי זעזועים קדמיים של KYB עברו שיסתום מחדש לטובת נוחות ושמירה על קו בסינגלים.
פירוט השינויים בדגמי 2022 :
שלדה קלה יותר – כל הדגמים.
גיאומטריה של שלדה להתנהגות ויציבות טובים יותר – כל הדגמים.
עיצוב עם פלסטיק חדש שהופך את האופנועים לצרים יותר ב-3 ס”מ – כל הדגמים.
תנוחת רכיבה וארגונומיה חדשה – כל הדגמים.
מיכל שמן חיצוני למערכות הזרקת דלק – דגמי FI 2 פעימות.
עיצוב שלדת הזנב אחורית לעמידות טובה יותר – כל הדגמים.
רגליות רוכב חדשות ורחבות יותר – כל הדגמים.
מושב קטן וארגונומי יותר – כל הדגמים.
מערכת כניסת אוויר חדשה – דגמי 4 פעימות.
צמת חשמל חדשה – כל הדגמים.
רגלית בלם אחורית יותר ארגונומית ועמידה בפני נזקים – כל הדגמים.
בלם אחורי עמיד יותר- כל הדגמים.
מערכות הזרקת דלק מתקדמות – כל דגמי FI
תיבת הילוכים 6 הילוכים – דגמי אנדורו.
מתנע חשמלי בכל הדגמים למעט 85 ו-125/144.
היסט משולשים – כל הדגמים.
מכסה מיכל דלק – כל הדגמים.
תאורת LED אחורית ותושבת מספר רישוי – כל הדגמים ברישוי “צהוב”.
מערכות פליטה / עדכון – כל הדגמים למעט MX85.
עיצוב כנף קדמית להגנה טובה יותר מבוץ – כל הדגמים.
עיצוב פלסטיקה מחדש וגרפיקה חדשה – כל הדגמים.
צמיגי MAXXIS – כל הדגמים.
מנוע חדש לדגם MX 450FI.
דגם SMX 450FI – ציר זורע אחורית חדש (25 מ”מ), אורך הלינקים חדש, אורך הזרוע חדש, גודל הזרוע חדש